BELGRAD

145 euro/persoana
Data de plecare: 22 - 24.05.2020
Perioada: 22 - 24 mai 2020
Contacteaza-ne pentru mai multe detalii
Program telefonic: Luni - Vineri 09:00 - 18:00
In afara orelor de program va rugam sa contactati prin email.
Share

Ziua 1: Plecare  ora 5:00, pe traseul – Craiova – Calafat – Vidin – Belgrad. La Vidin, vom face o scurtă oprire pentru a vizita un loc încărcat de istorie: cetatea Vidinului (Baba Vida), de pe malul Dunării, una dintre cele mai vechi din Bulgaria şi conservată în întregime. Apoi, drumul continuă spre Belgrad, cu o scurta oprire la Zajecar, pentru masa de pranz si schimb de bani. In functie de timp, se poate face o oprire langa Zajecar, la palatul Felix Romuliana, bine conservat, resedinta imparatului roman Galerius, suveran de origine daco-romana. Cazare in Belgrad, hotel 3*.

Ziua 2: Micul dejun. În capitala Serbiei, situata la confluenta dintre Sava si Dunare, vom face un tur panoramic pentru a admira cladirile Primariei, Parlamentului, Teatrului National, Piata Republicii, catedrala Sfântul Sava, apoi intrăm în fortăreaţa Kalemegdan, unde se concentreaza istoria antica si medievala a Belgradului, cetate ale carei ziduri strajuiesc cursul Dunarii si al Savei. Dupa tur, timp liber pe celebra artera pietonala Kneaz Mihailo, marginita de magazine atragatoare si cladiri de epoca. Cazare in Belgrad, hotel 3 *

  • OPTIONAL: Seara traditionala sarbeasca cu cina, la un restaurant cu taraf, din pitorescul cartier Skardalija, in Orasul Vechi (30 Euro /persoana) ( include: aperitiv, fel principal tip platou, desert, apa)

Ziua 3: Micul dejun şi întoarcere în ţară pe traseul Belgrad – Smederevo – Naidas – Oravita – Orsova – Turnu Severin –  Craiova – Pitesti. Scurta oprire in Smederevo (Semendria), unde se afla impunatoarea cetate cu acelasi nume, foarte bine pastrata, capitala Serbiei medievale o scurta perioada de timp, construita in secolul XV de catre despotul Brankovici. Vechea fortareata, in care a stat inchis o perioada Iancu de Hunedoara, face parte din patrimoniul UNESCO

Rezervarea excursiei:
se face in scris cu un mesaj pe email la office@coraltourcarpat.ro sau la Coral Tour Carpat (Pitesti, Str. Unirii, Bl. 2).

Plata excursiei:
• se poate face integral la inscriere, sau cu avans minim 50% din pretul excursiei in termen de doua zile de la rezervare, restul cu minim 31 de zile inainte de plecare.
• se poate achita in EURO sau in LEI (la curs de vanzare banci comerciale sau curs BNR+2% din ziua platii).
• se poate achita prin transfer bancar, cu card la POS in agentie, numerar in agentie sau numerar prin depunere in contul societatii noastre.

Conditii generale de renuntare-anulare a rezervarii:
• penalizare 50% din pretul excursiei daca anularea se face cu mai mult de 30 de zile pana la plecare
• penalizare 80% din pretul excursiei daca anularea se face intre 16-30 de zile pana la plecare
• penalizare 100% din pretul excursiei daca anularea se face in interval mai mic de 16 zile pana la plecare

• penalizare de 100% din pretul pachetului in cazul in care turistul a achizitionat pachetul de servicii turistice in cadrul programului special (Early Booking, Camere Non Refundable, etc…) bilete de avion indifernt de data la care turistul solicita renuntarea.
• penalizare 100% din pretul excursiei pentru neprezentare la plecare (no-show)

Documente de calatorie:

Va rugam sa va asigurati ca documentele de calatorie, cartea de identitate sau pasaportul, nu prezinta urme de deterioare a elementelor de siguranta. Cetatenii romani pot calatori in statele membre ale Uniunii Europene, Spatiului Schengen si Spatiului Economic European cu cartea de identitate sau pasaportul in curs de valabilitate. Pentru a verifica lista statelor care permit intrarea pe baza cartii de identitate, lista statelor membre U.E., Schengen si Spatiul Economic Eurpoean, va rugam sa consultati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions  Accesul cu cartea de identitate mai este permis in urmatoarele state: Macedonia (90 zile), Muntenegru(30 zile), Serbia (90 zile), Norvegia (daca cartea de identitate romaneasca valabila este emisa dupa anul 2009, in care este specificata cetatenia romana. Cartile de identitate romanesti emise inainte de anul 2009 nu sunt recunoscute ca documente de calatorie in Norvegia) Pentru toate celelalte state din afara Uniunii Europene si pentru acele state pentru care cetatenii romani nu au nevoie de viza de intrare, accesul se face pe baza pasaportului valabil cel putin 6 luni de la data terminarii calatoriei. Pentru a consulta lista statelor pentru care nu este necesara viza de intrare accesati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions  Pentru tarile in care cetatenii romani au nevoie de viza de intrare, este necesar pasaportul valabil cel putin 6 luni de la data terminarii calatoriei. Anumite state nu permit accesul ca pasaport temporar sau nu aplica vize pe pasaport temporare, de aceea va rugam sa consultati serviciul consular al tarii in care intentionati sa faceti deplasarea sau solicitati acest lucru agentului dvs. de turism.In cazul persoanelor casatorite recent, nu se accepta Cartea de Identitate anulata (perforata) de autoritati in vederea emiterii unei noi carti de identitate. Copiii care nu au carte de identitate, vor trebui inscrisi pe pasaportul unuia dintre parinti. In acest caz, parintii care au copiii trecuti in pasaportul lor, vor calatori obligatoriu cu Pasaportul. Agentia organizatoare nu are nici o raspundere in situatia in care autoritatile de frontiera nu permit accesul turistului pe teritoriul statului respectiv. De asemenea, nu are nici o responsabilitate daca turistului nu i se permite parasirea teritoriului unei tari de catre autoritatile de frontiera din statul respectiv. In aceste cazuri, turistului nu i se mai restituie contravalorea excursiei.

Cazare si programul excursiei:

Clasificarea hotelurilor din program este in conformitate cu standardele existente in tara respectiva si poate sa nu coincida cu normele de clasificare din Romania. Hotelurile nominalizate in program pot suferi modificari pana la data plecarii, in functie de conditiile specifice care pot aparea intre momentul publicarii programului si data plecarii. Daca aceste schimbari sunt impuse de furnizorul local, intotdeauna se vor oferi hoteluri similare ca locatie/confort. Majoritatea hotelurilor nu detin camere triple. In unele hoteluri se pot confirma la cerere camere duble cu pat suplimentar, in functie de disponibilitate. Patul suplimentar pote fi un pat pliant, un fotoliu pat, o canapea extensibila, etc. Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de reprezentantul agentiei. Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar/frigider, seif, etc.); in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor. Situatia de partaj in camera dubla este atunci cand o persoana doreste sa participe la o excursie singura, dar nu in camera single, ci cu alta persoana, necunoscuta, de acelasi sex, intr-o camera dubla pentru doua persoane. In aceasta situatie persoana in cauza solicita Agentiei o rezervare partaj in camera dubla, sub rezerva ca Agentia va gasi, in timp util, a doua persoana dispusa sa participe la excursie partaj in camera dubla. Daca nu se va gasi a doua persoana, prima persoana se poate retrage, sau va achita suplimentul de camera single pentru a putea participa la excursie. Agentia nu este raspunzatoare de achitarea suplimentului de camera single. Insotitorul de grup poate efectua modificari programului (schimbari de ore, modificarea ordinii desfasurarii acestuia), fara a afecta insa structura serviciilor efectuandu-l astfel in totalitate.

Informatii utile referitoare la transportul cu autocarul:

Turistii au obligatia sa se prezinte la locul de imbarcare cu minim 20 minute inainte de ora inscrisa pe voucher pentru plecare sau transfer. Locurile in autocar au fost prealocate la momentul rezervarii, pasagerii au obligatia sa ocupe doar locul inscris pe prezentul voucher. Turistii au obligatia de a mentine curatenia in autocar pe tot parcursul excursiei. In autocar nu este permis fumatul, consumul de bauturi alcoolice si produse alimentare. Buzunarul de plasa din fata scaunului dumneavoastra este destinat pastrarii de pliante, brosuri sau harti. Va rugam sa nu pastrati aici sticle de plastic sau obiecte voluminoase. Sticlele de plastic, bagajele de mana sau alte obiecte voluminoase se depoziteaza in spatiul special amenajat, deasupra scaunelor.

Informatii utile referitoare la transportul cu avionul:

Compania/companiile aeriene care opereaza zborurile din pachetul de servicii pot aduce diferite modificari zborurilor contractate, in functie de conditiile obiective din perioada de operare, pana la momentul plecarii pentru zborul/zborurile de dus sau dupa momentul plecarii pentru zborul/zborurile de intors. Agentia organizatoare va informa pasagerii directi respectiv agentiile revanzatoare asupra eventualelor modificari survenite independent de vointa sa si nu va fi raspunzatoare de eventualele inconveniente aparute. Alocarea locurilor in avion se face de catre ghiseul de check-in din aeroport in functie de ordinea sosirii pasagerilor. Pentru destinatiile europene, de regula, limita de bagaje de cala este de 20 kilograme si 06 kilograme pentru bagajul de mana, dimensiuni: 55cm x 40cm x 20cm. Depasirile de limita de KG se achita separat pe aeroport. Mai multe informatii gasiti pe site-ul companiei aeriene sau in agentia de turism. Femeile care sunt insarcinate in peste 6 luni, au nevoie de un certificat medical cu acordul medicului de a calatori cu avionul. Compania de zbor si echipajul de bord isi rezerva insa dreptul de a decide daca permit sau nu imbarcarea persoanelor cu sarcina avansata (ultimele 2-3 luni). Pasagerii care sufera de boli contagioase nu pot calatori cu avionul. Personalul aeroportuar si de bord isi rezerva dreptul de nu permite imbarcarea respectiv de a dispune debarcarea persoanelor in cauza. Dupa aterizarea pe aeroportul de destinatie, pasagerii se vor prezenta mai intai la ghiseul Control pasapoarte, dupa care isi vor recupera bagajele din locul special amenajat. Daca atunci cand ajungeti la destinatie observati ca aveti probleme in gasirea bagajului depus la biroul de check-in la imbarcare, va rugam nu parasiti aeroportul, ci depuneti o sesizare la biroul de reclamatii existent la terminal.

Traseu: Pitesti – Calafat – Belgrad – Smederevo – Naidas – Oravita – Pitesti

Obiective: Cetatea Vidinului, Zajecar, Tur Panoramic Belgrad, Catedrala Sf Sava, fortareata Kalemegdan, artera pietonala Kneaz Mihailo, Smederevo

PRET: 145 euro/persoana

Avans 70 euro pana pe 30.12.2019 si diferenta esalonat pana pe 10.05.2020

Pretul include:

  • 2 nopti cazare la Hotel 3* in Belgrad cu mic dejun
  • Transport autocar
  • Insotitor grup din partea agentiei, ghid autorizat
  • taxe parcari, poduri, autostrazi

Tariful nu include:

  • Ghid Local 5 euro/persoana
  • intrarea la obiectivele turistice
  • Seara traditionala Sarbeasca 30 euro/persoana ( include: aperitiv, fel principal tip platou, desert, apa)
  •  asigurare medicala, storno

Locuri VIP – primele 3 banchete din autocar contra cost 15 euro/persoana. Supliment camera single 50 euro.

*Pretul este calculat pentru un grup de minim 40 de persoane.

*In conditiile in care nu se intruneste numarul minim de platitori, agentia isi rezerva dreptul de a majora pretul sau de a anula excursia *Agentia isi rezerva dreptul de a face unele  schimbari de traseu, din motive obiective ,  care nu afecteaza insa cu nimic  programul turistic.

 ACTE NECESARE: carte de identitate (nu buletin tip vechi) sau pasaport valabil minim 6 luni.

Pentru minorii care calatoresc insotiti de un parinte este necesar acordul legalizat la notar al celuilalt parinte, iar pentru minorii care calatoresc insotiti de o alta persoana este necesar cazier judiciar al persoanei insotitoare + acordul legalizat din partea ambilor parinti.

NOTA :

Ghidul insotitor poate efectua modificari programului (ordinea desfasurarii actiunii, schimbari de ore) , fara a afecta insa structura serviciilor, efectuandu-l astfel in totalitate.

Clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de ministerul de resort al tarii respective. In oferta agentiei tipul de camera prezentat nu este intotdeauna cel pentru camera standard ! In mod frecvent sunt prezentate camera superioare. Pentru vizualizarea camerelor Standard  , va rugam sa accesati pagina web a hotelului. Distribuirea camerelor la hotel  se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptive, asistat de insotitorul de grup. Hotelierii pot solicita plati suplimentare pentru utilizarea facitatilor din camera de hotel (ex: taxe locale, minibar/frigider, seif, prosop la piscina, etc.) Va rugam ca in momentul sosirii la hotel, sa solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra acestor  detalii.

Situatii de forta majora si neprevazute cum ar fi: razboaie, cutremure, greve, fenomene naturale si meteo deosebite, etc., nu obliga agentia la despagubiri sau compensatii.

Pentru retragerile din orice motiv inaintea plecarii, se aplica penalizari conform contractului. Pentru a nu se pierde banii, se recomanda incheierea asigurarii STORNO , valabila pentru situatii deosebite , demonstrate cu  acte doveditoarre, cum ar fi: imbolnaviri, deces, furtul/distrugerea pasaportului/cartii de identittate.

Locurile in autocar se ocupa in ordinea inscrierii, fiecare turist avand rezervat locul, indiferent de localitatea unde se imbarca. Numarul de inscriere nu  coincide intotdeauna cu numarul locului in autocar.

  • : 2 nopti, transport autocar
  • : 22 - 24.05.2020, 22 - 24.05.2020, 22 - 24.05.2020, 22 - 24.05.2020, 22 - 24.05.2020
  • : 22 - 24 mai 2020, 22 - 24 mai 2020, 22 - 24 mai 2020, 22 - 24 mai 2020, 22 - 24 mai 2020
  • : 145 euro/persoana, 145 euro/persoana, 145 euro/persoana, 145 euro/persoana, 145 euro/persoana
  • :

    Ziua 1: Plecare  ora 5:00, pe traseul – Craiova – Calafat – Vidin - Belgrad. La Vidin, vom face o scurtă oprire pentru a vizita un loc încărcat de istorie: cetatea Vidinului (Baba Vida), de pe malul Dunării, una dintre cele mai vechi din Bulgaria şi conservată în întregime. Apoi, drumul continuă spre Belgrad, cu o scurta oprire la Zajecar, pentru masa de pranz si schimb de bani. In functie de timp, se poate face o oprire langa Zajecar, la palatul Felix Romuliana, bine conservat, resedinta imparatului roman Galerius, suveran de origine daco-romana. Cazare in Belgrad, hotel 3*.

    Ziua 2: Micul dejun. În capitala Serbiei, situata la confluenta dintre Sava si Dunare, vom face un tur panoramic pentru a admira cladirile Primariei, Parlamentului, Teatrului National, Piata Republicii, catedrala Sfântul Sava, apoi intrăm în fortăreaţa Kalemegdan, unde se concentreaza istoria antica si medievala a Belgradului, cetate ale carei ziduri strajuiesc cursul Dunarii si al Savei. Dupa tur, timp liber pe celebra artera pietonala Kneaz Mihailo, marginita de magazine atragatoare si cladiri de epoca. Cazare in Belgrad, hotel 3 *

    • OPTIONAL: Seara traditionala sarbeasca cu cina, la un restaurant cu taraf, din pitorescul cartier Skardalija, in Orasul Vechi (30 Euro /persoana) ( include: aperitiv, fel principal tip platou, desert, apa)

    Ziua 3: Micul dejun şi întoarcere în ţară pe traseul Belgrad - Smederevo – Naidas – Oravita – Orsova – Turnu Severin -  Craiova - Pitesti. Scurta oprire in Smederevo (Semendria), unde se afla impunatoarea cetate cu acelasi nume, foarte bine pastrata, capitala Serbiei medievale o scurta perioada de timp, construita in secolul XV de catre despotul Brankovici. Vechea fortareata, in care a stat inchis o perioada Iancu de Hunedoara, face parte din patrimoniul UNESCO

Ziua 1: Plecare  ora 5:00, pe traseul – Craiova – Calafat – Vidin – Belgrad. La Vidin, vom face o scurtă oprire pentru a vizita un loc încărcat de istorie: cetatea Vidinului (Baba Vida), de pe malul Dunării, una dintre cele mai vechi din Bulgaria şi conservată în întregime. Apoi, drumul continuă spre Belgrad, cu o scurta oprire la Zajecar, pentru masa de pranz si schimb de bani. In functie de timp, se poate face o oprire langa Zajecar, la palatul Felix Romuliana, bine conservat, resedinta imparatului roman Galerius, suveran de origine daco-romana. Cazare in Belgrad, hotel 3*.

Ziua 2: Micul dejun. În capitala Serbiei, situata la confluenta dintre Sava si Dunare, vom face un tur panoramic pentru a admira cladirile Primariei, Parlamentului, Teatrului National, Piata Republicii, catedrala Sfântul Sava, apoi intrăm în fortăreaţa Kalemegdan, unde se concentreaza istoria antica si medievala a Belgradului, cetate ale carei ziduri strajuiesc cursul Dunarii si al Savei. Dupa tur, timp liber pe celebra artera pietonala Kneaz Mihailo, marginita de magazine atragatoare si cladiri de epoca. Cazare in Belgrad, hotel 3 *

  • OPTIONAL: Seara traditionala sarbeasca cu cina, la un restaurant cu taraf, din pitorescul cartier Skardalija, in Orasul Vechi (30 Euro /persoana) ( include: aperitiv, fel principal tip platou, desert, apa)

Ziua 3: Micul dejun şi întoarcere în ţară pe traseul Belgrad – Smederevo – Naidas – Oravita – Orsova – Turnu Severin –  Craiova – Pitesti. Scurta oprire in Smederevo (Semendria), unde se afla impunatoarea cetate cu acelasi nume, foarte bine pastrata, capitala Serbiei medievale o scurta perioada de timp, construita in secolul XV de catre despotul Brankovici. Vechea fortareata, in care a stat inchis o perioada Iancu de Hunedoara, face parte din patrimoniul UNESCO

Rezervarea excursiei:
se face in scris cu un mesaj pe email la office@coraltourcarpat.ro sau la Coral Tour Carpat (Pitesti, Str. Unirii, Bl. 2).

Plata excursiei:
• se poate face integral la inscriere, sau cu avans minim 50% din pretul excursiei in termen de doua zile de la rezervare, restul cu minim 31 de zile inainte de plecare.
• se poate achita in EURO sau in RON (la curs de vanzare banci comerciale sau curs BNR+2% din ziua platii).
• se poate achita prin transfer bancar, cu card la POS in agentie, numerar in agentie sau numerar prin depunere in contul societatii noastre.

Conditii generale de renuntare-anulare a rezervarii:
• penalizare 10% din pretul excursiei daca anularea se face cu mai mult de 60 de zile pana la plecare
• penalizare 50% din pretul excursiei daca anularea se face intre 60-31 de zile pana la plecare
• penalizare 100% din pretul excursiei daca anularea se face cu mai putin de 31 de zile pana la plecare
• penalizare 100% din pretul excursiei pentru neprezentare la plecare (no-show)

Informatii utile referitoare la transferul gratuit din tara:

• transferul gratuit deserveste exclusiv orasele mentionate in prezentarea excursiei.
• transferul din tara la punctele de imbarcare sau la aeroport este oferit de Coral Tour Carpat  cu titlu gratuit. Prin urmare, acesta nu poate face subiectul unor eventuale despagubiri, inclusiv catre alti turisti din alte orase decat cele deservite, care nu beneficiaza de transfer.
• costurile totale ale transferurilor gratuite sunt suportate de catre Coral Tour Carpat .
• daca pasagerul care a rezervat transfer gratuit renunta ulterior la acesta, nu exista notiunea de eventuale restituiri intrucat acesta este gratuit.
• transferul gratuit se rezerva odata cu pachetul turistic. Daca turistul nu solicita la rezervarea pachetului turistic si transfer gratuit, ulterior aceasta nu mai poate fi confirmat decat in limita locurilor disponibile, cu confirmare de la ICoral Tour Carpat  si cu minim 31 de zile inainte de plecare.
• daca pasagerul cu transfer rezervat renunta la transferul de dus, transferul de retur se anuleaza automat. Acesta va putea fi asigurat doar daca vor mai fi locuri disponibile la acel moment in mijlocul de transport.
• prezentarea la transfer se face cu minim 15 minute inainte de ora de plecare comunicata. Pasagerii care beneficiaza de transfer gratuit au obligatia de a comunica agentiei revanzatoare sau Agentiei un numar de telefon mobil la care sa poata fi contactati de catre soferi in cazul unor modificari neprevazute care pot aparea in ziua transferului. Agentia nu-si asuma raspunderea pentru eventuale neprezentari la transfer ale pasagerilor, care au drept consecinta pierderea avionului de catre acestia. In acest caz, costurile suplimentare generate de un nou bilet de avion sau modificarea celui existent vor fi suportate de catre pasager.
• transferurile gratuite sunt asigurate de catre Agentie cu mijloace auto din flota proprie (autoturisme, microbuze, autocare) si/sau cu mijloace auto ale companiilor de transport partenere pe rute regulate de transport pasageri. In situatia in care Agentia recurge la companiile de transport care efectueaza transport regulat de persoane pe rutele de transfer, contravaloarea biletului de transport este acoperita integral de catre Agentie iar pasagerii vor fi anuntati in mod corespunzator.
• daca Agentia are de asigurat in aceeasi zi transferuri gratuite pe aceeasi ruta si din aceleasi orase pentru doua sau mai multe excursii cu plecare sau sosire in aceeasi zi, se va organiza un singur transfer cumulat pentru toti pasagerii din excursiile respective. In acest caz, pot aparea timpi de asteptare de 1 pana la 3 ore. In acest caz, pasagerii vor fi anuntati si trebuie sa confirme daca doresc sa beneficieze de transferul cumulat sau renunta la transfer.
• Agentia nu isi asuma raspunderea in situatia putin probabila a aparitiei unor evenimente neprevazute (blocarea traficului rutier, inzapezirea drumurilor, inundatii, accidente rutiere, etc) care pot duce la intarzierea transferului si pierderea zborului.
• turistii au obligatia de a mentine curatenia in mijlocul de transport pe tot parcursul transferului. In mijlocul de transport nu este permis fumatul, consumul de bauturi alcoolice si produse alimentare. Transferurile din provincie se asigura in conformitate cu reglementarile legale in vigoare cu privire la transportul de persoane si cu respectarea timpilor de condus ai soferilor. Din acest considerent, soferii vor face pauzele de odihna impuse de lege in vederea asigurarii unui transport in conditii de siguranta.

Documente de calatorie:

Va rugam sa va asigurati ca documentele de calatorie, cartea de identitate sau pasaportul, nu prezinta urme de deterioare a elementelor de siguranta. Cetatenii romani pot calatori in statele membre ale Uniunii Europene, Spatiului Schengen si Spatiului Economic European cu cartea de identitate sau pasaportul in curs de valabilitate. Pentru a verifica lista statelor care permit intrarea pe baza cartii de identitate, lista statelor membre U.E., Schengen si Spatiul Economic Eurpoean, va rugam sa consultati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions  Accesul cu cartea de identitate mai este permis in urmatoarele state: Macedonia (90 zile), Muntenegru(30 zile), Serbia (90 zile), Norvegia (daca cartea de identitate romaneasca valabila este emisa dupa anul 2009, in care este specificata cetatenia romana. Cartile de identitate romanesti emise inainte de anul 2009 nu sunt recunoscute ca documente de calatorie in Norvegia) Pentru toate celelalte state din afara Uniunii Europene si pentru acele state pentru care cetatenii romani nu au nevoie de viza de intrare, accesul se face pe baza pasaportului valabil cel putin 6 luni de la data terminarii calatoriei. Pentru a consulta lista statelor pentru care nu este necesara viza de intrare accesati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions  Pentru tarile in care cetatenii romani au nevoie de viza de intrare, este necesar pasaportul valabil cel putin 6 luni de la data terminarii calatoriei. Anumite state nu permit accesul ca pasaport temporar sau nu aplica vize pe pasaport temporare, de aceea va rugam sa consultati serviciul consular al tarii in care intentionati sa faceti deplasarea sau solicitati acest lucru agentului dvs. de turism.In cazul persoanelor casatorite recent, nu se accepta Cartea de Identitate anulata (perforata) de autoritati in vederea emiterii unei noi carti de identitate. Copiii care nu au carte de identitate, vor trebui inscrisi pe pasaportul unuia dintre parinti. In acest caz, parintii care au copiii trecuti in pasaportul lor, vor calatori obligatoriu cu Pasaportul. Agentia organizatoare nu are nici o raspundere in situatia in care autoritatile de frontiera nu permit accesul turistului pe teritoriul statului respectiv. De asemenea, nu are nici o responsabilitate daca turistului nu i se permite parasirea teritoriului unei tari de catre autoritatile de frontiera din statul respectiv. In aceste cazuri, turistului nu i se mai restituie contravalorea excursiei.

Cazare si programul excursiei:

Clasificarea hotelurilor din program este in conformitate cu standardele existente in tara respectiva si poate sa nu coincida cu normele de clasificare din Romania. Hotelurile nominalizate in program pot suferi modificari pana la data plecarii, in functie de conditiile specifice care pot aparea intre momentul publicarii programului si data plecarii. Daca aceste schimbari sunt impuse de furnizorul local, intotdeauna se vor oferi hoteluri similare ca locatie/confort. Majoritatea hotelurilor nu detin camere triple. In unele hoteluri se pot confirma la cerere camere duble cu pat suplimentar, in functie de disponibilitate. Patul suplimentar pote fi un pat pliant, un fotoliu pat, o canapea extensibila, etc. Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de reprezentantul agentiei. Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar/frigider, seif, etc.); in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor. Situatia de partaj in camera dubla este atunci cand o persoana doreste sa participe la o excursie singura, dar nu in camera single, ci cu alta persoana, necunoscuta, de acelasi sex, intr-o camera dubla pentru doua persoane. In aceasta situatie persoana in cauza solicita Agentiei o rezervare partaj in camera dubla, sub rezerva ca Agentia va gasi, in timp util, a doua persoana dispusa sa participe la excursie partaj in camera dubla. Daca nu se va gasi a doua persoana, prima persoana se poate retrage, sau va achita suplimentul de camera single pentru a putea participa la excursie. Agentia nu este raspunzatoare de achitarea suplimentului de camera single. Insotitorul de grup poate efectua modificari programului (schimbari de ore, modificarea ordinii desfasurarii acestuia), fara a afecta insa structura serviciilor efectuandu-l astfel in totalitate.

Informatii utile referitoare la transportul cu autocarul:

Turistii au obligatia sa se prezinte la locul de imbarcare cu minim 20 minute inainte de ora inscrisa pe voucher pentru plecare sau transfer. Locurile in autocar au fost prealocate la momentul rezervarii, pasagerii au obligatia sa ocupe doar locul inscris pe prezentul voucher. Turistii au obligatia de a mentine curatenia in autocar pe tot parcursul excursiei. In autocar nu este permis fumatul, consumul de bauturi alcoolice si produse alimentare. Buzunarul de plasa din fata scaunului dumneavoastra este destinat pastrarii de pliante, brosuri sau harti. Va rugam sa nu pastrati aici sticle de plastic sau obiecte voluminoase. Sticlele de plastic, bagajele de mana sau alte obiecte voluminoase se depoziteaza in spatiul special amenajat, deasupra scaunelor.

Informatii utile referitoare la transportul cu avionul:

Compania/companiile aeriene care opereaza zborurile din pachetul de servicii pot aduce diferite modificari zborurilor contractate, in functie de conditiile obiective din perioada de operare, pana la momentul plecarii pentru zborul/zborurile de dus sau dupa momentul plecarii pentru zborul/zborurile de intors. Agentia organizatoare va informa pasagerii directi respectiv agentiile revanzatoare asupra eventualelor modificari survenite independent de vointa sa si nu va fi raspunzatoare de eventualele inconveniente aparute. Alocarea locurilor in avion se face de catre ghiseul de check-in din aeroport in functie de ordinea sosirii pasagerilor. Pentru destinatiile europene, de regula, limita de bagaje de cala este de 20 kilograme si 06 kilograme pentru bagajul de mana, dimensiuni: 55cm x 40cm x 20cm. Depasirile de limita de KG se achita separat pe aeroport. Mai multe informatii gasiti pe site-ul companiei aeriene sau in agentia de turism. Femeile care sunt insarcinate in peste 6 luni, au nevoie de un certificat medical cu acordul medicului de a calatori cu avionul. Compania de zbor si echipajul de bord isi rezerva insa dreptul de a decide daca permit sau nu imbarcarea persoanelor cu sarcina avansata (ultimele 2-3 luni). Pasagerii care sufera de boli contagioase nu pot calatori cu avionul. Personalul aeroportuar si de bord isi rezerva dreptul de nu permite imbarcarea respectiv de a dispune debarcarea persoanelor in cauza. Dupa aterizarea pe aeroportul de destinatie, pasagerii se vor prezenta mai intai la ghiseul Control pasapoarte, dupa care isi vor recupera bagajele din locul special amenajat. Daca atunci cand ajungeti la destinatie observati ca aveti probleme in gasirea bagajului depus la biroul de check-in la imbarcare, va rugam nu parasiti aeroportul, ci depuneti o sesizare la biroul de reclamatii existent la terminal.